2014. október 29., szerda

25-ös tépőzáras vászoncipő benti cipő topán - Jelenlegi ára: 550 Ft

Eladóvá vált kislányom lila  (nem egyszinű lila hanem tarka lila) szinű tépőzáras vászoncipője, ovis benti cipője. 25-ös méretű. Megkimélt állapotú, nincs rajta betörés, szakadás, lyuk, még a talpa se kopott. Nem sokat hordta a lányom, mert tavasz végén vettük és nyár elején meg már nem mentünk az oviba igy alig volt a lábán. Nagyon aranyos, kis topános. CCC-ben lett vásárolva. Bolti ár töredékéért kinálom még szállitással együtt is. Aki megveszi biztosan nem fog benne csalódni. Nézz körül a termékeim között, most folyamatosan töltöm fel a gyerekek kinőtt cuccait. Bármi kérdésed van szivesen válaszolok.
Postai szállitást ne is kérj, nem küldök semmit postával, mivel a posta több km-re van tőlünk, igy csak autóval tudom elvinni ami nem kevés pénz, ott parkolási dijat fizessek ami ugyancsak nem kevés pénz. Szóval lehet, hogy a vevőnek esetlegesen kevesebbe kerülne(bár kb 1 kg a kabi szóval szerintem még többe kerülne), de nekem legalább pont annyival kerülne többe a feladás, és ugye nem azért adom el a dolgokat, hogy még én fizessek rá. Én dpd futárral adom fel a csomagot aminek előreutalás után 900ft a dija(teljesen mindegy mit ir ki az oldalán a dpd, mindig ennyit fizetek érte). Vagy abban benne vagyok, hogy a  vevő rendel magának futárt és vele mindent elrendez, nekem csak elutalja a vételárat (esetleg ha a futárnak a feladáskor kell fizetni akkor annak a diját is ) én pedig a futárnak odaadom a csomagot, ha a vevőnek igy olcsóbb vagy megnyugtatóbb vagy nem tudom. KÉREM CSAK AZ VÁSÁROLJON TŐLEM AKI EZT ELFOGADJA, MERT A KÉSŐBBIEK FOLYAMÁN, EZÉRT REKLAMÁCIÓT NEM FOGADOK EL!!!


Jelenlegi ára: 550 Ft

Az aukció vége: 2014-11-19 11:56
. 25-ös tépőzáras vászoncipő benti cipő topán - Jelenlegi ára: 550 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése