2014. augusztus 28., csütörtök

Szürkés-drappos maxi átmeneti kabát - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Abszolút szövet hatású, pedig az anyag összetétele nem ezt mutatja (fényképeztem). Maxi bélelt, hátul magason felsliccelt, karcsúsítót, alakot követő kabát. Sajnos én már kihíztam, a fényképeken is csak egy vékony ruhát vettem fel alá. Hibát nem találtam, még a pótgombja is megvan. Én gépben mostam, vasaltam, nem veszítette el alakját, fazonját.  A színét, mintáját a közeli képek adják vissza leginkább.
Méretei: hossza 132 cm, váll: 42 cm, mb: 50 cm, db: 45cm, csb: 57. ujja hossza válltól mérve 60cm, hátul a slicc hossza 58 cm.
 
Köszönöm, hogy benéztél! Ha van időd kukkantsd meg a többi aukciómat is. A ruhák sajátjaim/családé, nem vagy alig hordott darabok, egyedi is van közöttük. Sok aukciót 1Ft-tól indítok, ami nem a minőséget, hanem a helyhiányt jelképezi. Ha többet szemelsz ki magadnak, olcsóbb a postaköltség is! Jó nézelődést! Alkudni is lehet!
A megadott postai díj csak sacc, becsomagolás után mérek és a postai díjszabás szerint küldöm.



Jelenlegi ára: 2 499 Ft

Az aukció vége: 2014-09-17 19:42
. Szürkés-drappos maxi átmeneti kabát - Jelenlegi ára: 2 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése